Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Δημήτρης Δεσποινούδης

ΔΗΜΗΤΡΗΣ  Π.  ΔΕΣΠΟΙΝΟΥΔΗΣ 




Γεννήθηκα στη Νιγρίτα Σερρών το 1956 και από το 1969 ζω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι πολιτικός μηχανικός του Μικρού Πολυτεχνείου.
Με τη φωτογραφία ασχολούμαι 
από το 1975 ερασιτεχνικά και επαγγελματικά από το 1984.
Είμαι μέλος της ΛΕ.Φ.ΚΙ..Θ. (Λέσχη Φωτογραφίας Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης), που ιδρύθηκε το 1979 και από το 1982 και μετά συμμετείχα στο ΔΣ. Έχω λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, έχω κάνει ατομικές και έχω διδάξει κατά καιρούς σε τμήματα φωτογραφίας, λήψης και εμφάνισης-εκτύπωσης φωτογραφιών. Έχω πραγματοποιήσει θεματικές προβολές
slides, παρουσιάσεις θεματικές και πρόσφατα θεματικές παρουσιάσεις εικόνων συνδυασμένων με μουσική.

Έχω δουλέψει σαν συνεργαζόμενος φωτογράφος για περίπου 16 χρόνια με το Υπουργείο Βορείου Ελλάδος στο τμήμα του ΚΕΔΑΚ για τα έργα αποκατάστασης του Αγίου Όρους στην δημιουργία αρχείων από έργα αποκατάστασης, σχέδια, παλιές φωτογραφίες, κειμήλια, εικόνες, τοιχογραφίες, ναούς, φύση, περιβάλλοντα χώρο και ανθρώπους, για εκδόσεις, λευκώματα, αφιερώματα, ημερολόγια, κάρτες, για τη συμμετοχή του ΚΕΔΑΚ στην πολιτιστική πρωτεύουσα 1997 Θεσσαλονίκη, καθώς και για συμμετοχές στο εξωτερικό.
Συνεργάστηκα ατομικά με Ιερές Μονές για εκδόσεις, καθώς και με την Αγιορείτικη Εστία για την έκδοση λευκώματος. Έχω συνεργαστεί με το Λαογραφικό Μουσείο Θεσσαλονίκης για φωτογράφιση λαογραφικού υλικού μουσείου και διδασκαλία της φωτογραφικής εργασίας σε ομάδες του Μουσείου. Επίσης έχω κάνει φωτογράφιση για έκδοση λευκώματος ενός λαογραφικού μουσείου με χιλιάδες αντικείμενα Ιεράς Μονής του Αγίου Όρους. Έχω επίσης κάνει βιομηχανική φωτογραφία κατασκευών, χώρων, προϊόντων για έντυπα, φωτογραφίσεις ξενοδοχείων, τουριστικών περιοχών. Έχω συνεργαστεί με Νομαρχίες για κατασκευή αφισών και με εκδοτικό οίκο για εκδόσεις τουριστικών οδηγών.
 Επί σειρά ετών διατηρούσα φωτογραφείο-εργαστήριο στούντιο στη Θεσσαλονίκη.           
Σήμερα δεν ασκώ το επάγγελμα, αλλά δεν έχω πάψει να ασχολούμαι με τη φωτογραφία. Είμαι πρόεδρος της νεοιδρυθείσας φωτογραφικής ομάδας “
Out of Focus”, που εδρεύει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και ασχολείται ενεργά με τη φωτογραφία, τα ταξίδια φωτογραφικού ενδιαφέροντος και διαθέτει φωτο-γκάλερι για την πραγματοποίηση εκθέσεων και δραστηριοτήτων. Τα φωτογραφικά ενδιαφέροντά μου στρέφονται κυρίως στο Άγιο Όρος, στα καρνάγια, στους ανθρώπους της θάλασσας, στα επαγγέλματα, στην πόλη μου, στην ταξιδιωτική φωτογραφία, καθώς και στη μουσική και στο χορό.                    

Έτσι, παραμένω ζωντανή οντότητα στον χώρο της φωτογραφίας.


"Βόρειοι" 

































Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου